Ziggo goed en slecht nieuws

Daar zijn ze weer, Ziggo! Alweer veel te melden rondom de abonnementen van Ziggo. Na eerst een positieve melding over de verschillende abonnementen van Ziggo volgt er ook al snel weer een negatief bericht. Meer service, wel duurder!

Gratis sneller internet!

Dat was de eerdere boodschap van Ziggo. Iedereen gratis snelle internet, zonder dat er extra kosten aan vast zaten. Goed nieuws, echter in eerste instantie was dit alleen voor de abonnementen van Ziggo in het nieuwe contract. Dus de vormen Start, Max en Complete. Jammer als je al langer klant bent bij Ziggo en niet 1 van deze abonnementsvormen had. Toch kwam Ziggo hier op terug en stelt het bedrijf de snelheidsverhoging in voor alle abonnementen van Ziggo. Goed nieuws dus, vanaf half april heeft elke klant van Ziggo 25% sneller internet. En dat is in deze tijden wel zo prettig. Zeker als je het internet met een heel huishouden deelt en iedereen tegelijk aan het werk is of aan het streamen is. Dan is wat extra capaciteit wel lekker. En het mooiste van alles, het gaat automatisch. Tenminste zo lijkt het als je alle berichten van Ziggo volgt. Toch dien je wel je Ziggo router te resetten. Wil je direct je Ziggo router resetten? Lees dan hier hoe je zelf je router eenvoudig kunt resetten en kunt zien wat de nieuwe router instellingen zijn.

Ziggo abonnement toch wat duurder!

Helaas, ruim een maand na de positieve aankondiging dat er *gratis* snelle internet komt voor Ziggo klanten, schrijft Ziggo alweer dat de abonnementen duurder worden. Voelt natuurlijk als een kat in de zak kopen. Alstublieft gratis sneller internet, wat zijn wij toch aardig. Alstublieft een prijsverhoging van uw abonnement, die zag u niet aankomen! En dan nog in het bericht stellen dat de prijsstijging en het gratis sneller internet niets met elkaar te maken hebben. Schandelijk een sigaar uit eigen doos, zeggen we dan. De kosten verschillen per abonnement en variƫren van 1 euro tot 1,50 euro per maand extra. Natuurlijk dat lijkt niet veel per maand, reken het dan even uit per jaar. Dan zit je al snel aan minimaal 12 euro meer per jaar. Wat wel mooi is, en wat Ziggo altijd direct doet, is dat je tot 30 juni 2021 kosteloos je abonnement kunt opzeggen als gevolg van deze wijziging. Wil je direct je Ziggo abonnement opzeggen? Dan kan dat direct via deze pagina bij ons. Voel je dus niet verplicht te blijven bij Ziggo als zijn de alternatieven binnen Nederland natuurlijk wel erg beperkt; helaas.

Plaats een reactie