Abonnement beëindigen bij Robin Mobile

Robin Mobile is de provider die zich presenteert als prijsvechter. Zij bieden onder andere consumenten sim only en zakelijke sim only aan. Een eigen netwerk heeft de provider niet. Zij maken gebruik van het 3G en 4G netwerk van KPN. Hiermee ligt er dus een zeer stabiel en hoogwaardig netwerk voor deze provider. Wil je toch even controleren hoe de dekking van Robin Mobile bij jou in de buurt is? Check dan hier de dekking van het netwerk. Toch niet helemaal tevreden met je overstap naar deze provider? Dan kun je eenvoudig je abonnement weer opzeggen.

Mogelijkheden om op te zeggen

Eigenlijk is het heel simpel bij Robin Mobile, het opzeggen bedoelen we dan. Je kunt namelijk via de e-mail je beëindiging doorgeven. Gewoon via de e-mail? Jazeker lekker simpel en uiterst effectief! Stuur een mailtje naar opzeggen@robinmobile.nl en alles wordt geregeld voor je. Vergeet in je e-mail niet de volgende gegevens te vermelden:

  • Je mobiele nummer waarmee je bekend bent bij Robin Mobile
  • Je Puk-code, deze vind je op je simpakket
  • De reden waarom je opzegt bij Robin Mobile

Met deze gegevens kan je opzegging direct verwerkt worden. Wil je, je mobiele nummer meenemen naar een andere provider? Dan kan uiteraard. Geef dit dan duidelijk door aan je nieuwe provider. Nog niet zeker welke sim only provider je kiezen moet? Wij hebben een mooi overzicht van alle sim only aanbieders met scherpe tarieven, klik hier voor het overzicht.

Hou er verder ook even rekening mee dat de verwerking van je opzegging ongeveer 10 werkdagen kan duren.