Fitchannel opzeggen
Eenvoudig je lidmaatschap opzeggen
Sport jij via Fit-channel? En wil je hier toch mee stoppen? Dat kan wij gaan jou hier mee helpen. Fit-Channel is een online platform om fit te blijven. Met veel bekende sporters een platform wat de nodige aandacht krijgt. Zo kun je trainen met Carlos Lens, Mark Tuitert en zelfs Remy Bonjasky. Een flinke dosis aan bekende Nederlanders nemen jou mee in hun work-outs. Er kleeft alleen wel een nadeel aan de diensten van Fit-channel. Je doet ze thuis. Veel mensen beginnen dan ook enthousiast, maar na verloop van tijd wordt er minder gebruik gemaakt van de diensten. Dan is het zonde je lidmaatschap nog actief te houden. Kost je toch minimaal 2,49 per week. Dat lijkt niet veel, maar reken dat eens keer 4. Dan zit je alweer op een 10-tje per maand. Kortom er is te besparen, zeker als je de work-outs niet meer doet. Betalen voor iets wat je niet gebruikt is natuurlijk zonde.
Fitchannel.com – meer dan een fitness work-out
Waar Fitchannel.com zich onderscheidt van andere online work-outs is toch wel het totale platform. Bij fitchannel.com krijg je als lid niet alleen toegang tot de work-out video’s, maar krijg je ook toegang tot recepten, digitale begeleiding en zelfs een Whatsapp coach. Kortom er zou genoeg stimulans moeten zijn om af te vallen, spieren op te bouwen of cardio oefeningen te doen. Op het platform zelf is een blog te vinden, hier kun je korte inspirerende verhalen vinden. Het blog vind je via deze link.
Fitchannel online opzeggen in simpele stappen
Direct je fitchannel lidmaatschap opzeggen? Dat kan eenvoudig online. Via je eigen fitchannel account kun je dit in simpele stappen stopzetten. Hoe je dat precies doet? Wij leggen je het hier onder stap voor stap uit.
- Login op je fitchannel account – inloggen kan via deze link
- Ga vervolgens naar de instellingen van jou account
- Klik dan op Abonnement hiermee kom je in jouw abonnement gegevens uit
- Onderaan je abonnement pagina vind je de optie “account stopzetten“
- Klaar! Je abonnement stop automatisch in de volgende maand
Fitchannel contact gegevens
Wil je in contact komen met fitchannel? Dan kun je in onderstaande tabel eenvoudig een manier vinden die bij jou past. Het is voornamelijk een online platform, dus de contact mogelijkheden zijn ook veelal digitaal.
E-mailadres | Het e-mailadres van fitchannel is: info@fitchannel.com |
Chat | Fitchannel is goed bereikbaar via hun chat – klik hier |
De Facebook pagina van fitchannel vind je hier | |
Het Instagram account van fitchannel vind je hier | |
Het Twitter account van fitchannel vind je hier |
Fitchannel ervaringen wij horen ze graag!
Heb jij inmiddels al ervaring met de work-outs van fitchannel? Dan horen wij dat graag. Hoe ging het opzeggen van je fitchannel lidmaatschap? Ging dat zonder moeite? Heb jij tips voor onze bezoekers dan kun je hier onder je bericht achterlaten. Wij kijken uit naar je reactie, om zo onze bezoekers nog beter te informeren.
Add a Comment
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Hoi Tamara, dank voor je kritische reactie. Het klopt dat het opzeggen niet geheel gratis is. Dit komt, omdat wij als organisatie ook kosten hebben. Wij zijn er van overtuigd dat de kosten die wij vragen, minimaal zijn.
Ook ik heb de nodige stappen gedaan om mijn abonnement op te zeggen, krijg ook de melding op mijn account dat mijn abonnement verlopen is en toch wordt er geld van mijn rekening geschreven…?
Beste Keti, vervelend om te lezen dat ook hij een slechte ervaring hebt met het opzeggen van je sport abonnement bij Fitchannel. Zoals wij al hebben aangegeven op deze pagina, kun je het geld door je bank laten stoneren. Een moeilijk woord voor het laten ontbinden van de automatische incasso. Let er wel op dat je het bewijs van opzegging ten alle tijden kunt tonen. Zo kun jij zelf er voor zorgen dat de betaling aan Fitchannel stoppen. Wij horen graag of het op deze manier gelukt is om de betaling te stoppen!
Fitchannel schrijft gewoon nog geld van mijn rekening na stopzetdatum ondanks opzeggen van mijn abonnement wat sowieso al lastig was want via de bovenstaande stappen lukte het niet. Telefonische contactgegevens zijn er niet. Ik ben erg teleurgesteld en boos over de gang van zaken. Ze maken het erg moeilijk zo goed als onmogelijk om lidmaatschap stop te zetten. Daar zou de consument tegen in bescherming genomen moeten worden.
Vervelend te lezen dat het opzeggen niet naar wens is verlopen en er nog steeds geld wordt afgeschreven. Dat kan en mag inderdaad niet de bedoeling zijn. Heb je wel een bevestiging ontvangen van het opzeggen van je Fitchannel abonnement? Dan kun je de automatische incasso via je bank laten beëindigen. Dan wordt er niet automatisch geld meer afgeschreven.
Hey
Mijn lidmaatschap is al beëindigd.
Maar er wordt al maande 9,95 van mij rekening gehaald .
Stom ik kwam er nu pas achter .
Ik heb dus al maanden geen gebruik gemaakt van fit channel
Kunt u mij hier mee helpen ik heb van deze maand terug geboekt .
Ik kan ook echt niet inloggen.
Groet louisa
Hallo Louisa, vervelend dat er nog steeds geld van je rekening wordt afgehaald door Fitchannel. Het beste kun je even contact opnemen met Fitchannel, dat kan via e-mail: info@fitchannel.com of bijvoorbeeld via de chat op de website van Fitchannel. Je kunt hiervoor deze link gebruiken om direct een chat te starten. Zij kunnen je verder helpen met je account. Succes! We horen graag of het allemaal naar wens is verlopen.