Ziggo verhoogt kosten abonnementen
Per 1 juli 2019 hogere tarieven
Je hebt het vast al gelezen, maar Ziggo verhoogt per 1 juli 2019 de kosten van de abonnementen significant. De kosten kunnen stijgen met ruim 2,50 euro per maand. Bij Ziggo zijn er verschillende pakketten af te nemen in abonnement vorm. Hier onder hebben wij even voor jou op een rijtje gezet wat de stijging is per pakket/abonnement vanaf 1 juli 2019. We beginnen met de losse internet abonnementen.
Abonnement | Kosten per maand nu | Kosten na 1 juli 2019 |
Internet Start | 43,95 euro | 46,50 euro |
Internet Complete | 54,00 euro | 56,95 euro |
Internet Max | 63,50 euro | 64,50 euro |
Daarnaast worden ook de prijzen van de totale pakketten verhoogt, hier onder vind je de wijzigingen.
Abonnement | Kosten per maand nu | Kosten na 1 juli 2019 |
Alles-in-1 start | 49,50 euro | 52,00 euro |
Alles-in-1 complete | 64,50 euro | 67,00 euro |
Alles-in-1 Max | 84,50 euro | 87,00 euro |
Naast de alles-in-1 pakketten zullen ook de prijzen van de TV + internet pakketten worden verhoogt. Hier onder hebben we op een rijtje gezet wat de stijging zal zijn na 1 juli 2019 bij Ziggo.
Abonnement | Kosten per maand nu | Kosten na 1 juli 2019 |
Internet & TV Start | 48,50 euro | 51,00 euro |
Internet & TV Complete | 63,50 euro | 66,00 euro |
Internet & TV Max | 83,50 euro | 86,00 euro |
Naast de kostenstijging van de alles-in-1 pakketten, de TV & internet pakketten en de internet pakketten zullen ook de kosten voor het bellen per 1 juli stijgen. Hier onder kun je zien wat deze stijging van de kosten inhoud.
Abonnement | Kosten per maand nu | Kosten na 1 juli 2019 |
Vast bellen | 32,70 euro | 32,70 euro |
Volop bellen | 10,95 euro | 11,95 euro |
Waarom deze kostenstijging?
Volgens Ziggo komt de kostenstijging vooral door de kosten die Ziggo maakt om het netwerk en de infrastructuur klaar te maken voor de toekomst. Er wordt steeds meer gevraagd van het internet door ons als consumenten. Ziggo investeert in het netwerk om de snelheid te kunnen garanderen die wij vragen. Of zoals Ziggo het mooi verwoordt “Werken aan het netwerk van morgen is nodig om de enorme groei van gebruik en data aan te kunnen“.
Overigens is dit de tweede keer dat Ziggo de kosten van de abonnementen en pakketten verhoogd. Wil je, je Ziggo abonnement opzeggen? Dan kun je natuurlijk even een kijkje nemen op onze Ziggo pagina.